Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Concept Proposal for Effective Preparation of Expatriates for an International Assignment in the Czech Republic
Engl, Ondřej ; Kříž, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main objective of this master’s thesis is to propose a concept for effective preparation of expatriates for an international assignment in the Czech Republic. In order to fulfil this objective, the author combines a comprehensive set of theoretical frameworks with his own empirical findings. A 35-quesiton long questionnaire was the primary tool to conduct a rigorous empirical research among expatriates already operating in the Czech Republic. The proposed concept is valid for both assigned expatriates and self-initiated expatriates preparation.
Interkulturní kompetence a jejich rozvoj
Popelková, Lucie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám interkulturními kompetencemi, které jsou relativně novým fenoménem, jenž se začal rozvíjet na základě vlivu procesů globalizace a internacionalizace. Podávám přehled o proměnách života organizací, zejména oblasti řízení lidských zdrojů, které získává mezinárodní rozměr, a zabývám se důvody vedoucími k nárůstu potřeby interkulturně vzdělaných zaměstnanců. Dosavadní vývoj společenské, politické a ekonomické reality nasvědčuje tomu, že tato potřeba bude v budoucnu stále naléhavější. Vzhledem ke stírání hranic mezi jednotlivými státy a ekonomikami dochází k častějšímu a intenzivnějšímu kontaktu příslušníků různých kultur jak v osobním, tak v pracovním životě. Proto, aby byla spolupráce mezi jedinci z odlišných kulturních prostředí efektivní, je nezbytně nutné vzájemné porozumění, pochopení myšlení, chování a jednání druhého, tolerance a znalost kulturních specifik. Trénink zaměřený na rozvoj interkulturních kompetencí tedy představuje nezbytnou podmínku pro přípravu zaměstnanců na dlouhodobý zahraniční pobyt a jeho absolvování je předpokladem hladké adaptace v cizí zemi. V této práci proto věnuji prostor klasifikacím kulturních odlišností a způsobu jejich překonávání, objasnění významu a obsahu interkulturních kompetencí a dále se v teoretické i praktické rovině zaměřují na...
Interkulturní komunikace
Sůvová, Eva ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Základním tématem této bakalářské práce je interkulturní komunikace a její využití v oblasti mezinárodního řízení lidských zdrojů. Pozornost je věnována především pracovníkům, kteří jsou vysláni do zahraničí a musí se adaptovat na odlišnou kulturu pro efektivní výkon svého zaměstnání. Práce stručně seznamuje s kulturními standardy a s bariérami, které stěžují proces interkulturní komunikace. Cílem práce je objasnění významu tréninku interkulturní komunikace v oblasti řízení expatriantů a aplikace poznatků o specifikách mezinárodního řízení lidských zdrojů do praktického rozvoje interkulturní kompetence.
Interkulturní kompetence a jejich rozvoj
Popelková, Lucie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám interkulturními kompetencemi, které jsou relativně novým fenoménem, jenž se začal rozvíjet na základě vlivu procesů globalizace a internacionalizace. Podávám přehled o proměnách života organizací, zejména oblasti řízení lidských zdrojů, které získává mezinárodní rozměr, a zabývám se důvody vedoucími k nárůstu potřeby interkulturně vzdělaných zaměstnanců. Dosavadní vývoj společenské, politické a ekonomické reality nasvědčuje tomu, že tato potřeba bude v budoucnu stále naléhavější. Vzhledem ke stírání hranic mezi jednotlivými státy a ekonomikami dochází k častějšímu a intenzivnějšímu kontaktu příslušníků různých kultur jak v osobním, tak v pracovním životě. Proto, aby byla spolupráce mezi jedinci z odlišných kulturních prostředí efektivní, je nezbytně nutné vzájemné porozumění, pochopení myšlení, chování a jednání druhého, tolerance a znalost kulturních specifik. Trénink zaměřený na rozvoj interkulturních kompetencí tedy představuje nezbytnou podmínku pro přípravu zaměstnanců na dlouhodobý zahraniční pobyt a jeho absolvování je předpokladem hladké adaptace v cizí zemi. V této práci proto věnuji prostor klasifikacím kulturních odlišností a způsobu jejich překonávání, objasnění významu a obsahu interkulturních kompetencí a dále se v teoretické i praktické rovině zaměřují na...
Concept Proposal for Effective Preparation of Expatriates for an International Assignment in the Czech Republic
Engl, Ondřej ; Kříž, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main objective of this master’s thesis is to propose a concept for effective preparation of expatriates for an international assignment in the Czech Republic. In order to fulfil this objective, the author combines a comprehensive set of theoretical frameworks with his own empirical findings. A 35-quesiton long questionnaire was the primary tool to conduct a rigorous empirical research among expatriates already operating in the Czech Republic. The proposed concept is valid for both assigned expatriates and self-initiated expatriates preparation.
Pracovní příležitosti a pracovní podmínky v call centru
Stakhariuk, Liudmyla ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice pracovních příležitostí a pracovních podmínek v britských call centrech lokalizovaných v zemích třetího světa (rozumí se v rozvojových státech a zemích bývalého Sovětského svazu). Cílem diplomové práce je analyzovat existující pracovní příležitosti a pracovní podmínky a uplatňované zásady a postupy řízení lidských zdrojů a marketingu v call centru britské mezinárodní firmy Cupid plc v ukrajinském městě Dněpropetrovsk, určit problémy a navrhnout jejich řešení. Diplomová práce je rozdělena do osmi kapitol: organizování (vysvětluje podstatu organizování a klasifikuje typy organizačních struktur); call centrum (popisuje tradiční model call centra, moderní trendy a problémy call center); mezinárodní firma (objasňuje filozofii a strategii firem na mezinárodním trhu); země třetího světa (definuje a charakterizuje problémy zemí třetího světa); řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy (vymezuje a vysvětluje strategii, zásady a postupy řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy); marketing mezinárodní firmy (vymezuje a vysvětluje strategii, zásady a postupy řízení vztahů se zákazníky mezinárodní firmy); call centra mezinárodních firem v zemích třetího světa (uvádí příklady činností a problémů britských call center v Indii, v Pákistánu a na Filipínách); britské call centrum na Ukrajině (analyzuje konkrétní call centrum britské mezinárodní firmy v ukrajinském městě Dněpropetrovsk). Diplomová práce je zpracována s využitím odborné literatury, případových studií, interních dokumentů a vlastních zkušeností autorky.
Mezinárodní vysílání zaměstnanců
Jáchymová, Michaela ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem mezinárodní mobility zaměstnanců ve velkých nadnárodních firmách. Zaměřuje se především na proces expatriace z pohledu nutného zabezpečení expatrianta útvarem lidských zdrojů. V praktické části jsou porovnávány současné praxe čtyř mezinárodních organizací. Cílem práce je vybrat takovou praxi, která nejvíce eliminuje pravděpodobnost selhání vyslání. V závěru práce jsou formulována doporučení určená pro společnosti implementující nové politiky v oblasti mezinárodní mobility zaměstnanců. Práce je zpracována pomocí analýzy sekundárních pramenů -- odborné literatury, učebnic, zahraničních odborných časopisů a studií, článků či webových stránek analyzovaných společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.